....a multkor Mark megkerdezte, azert nincs felesegem, csaladom, miert utazok ide-oda...meg sem allok???nem....talan azert is utazok...hogy ezt elkeruljem? vagy az erzest?azt, hogy nem tudok otthon ulni....es varni....vagy mar nem is emlékszem....reg volt....meg fiatalabb voltam..a jo öreg Europaban laktam es dolgoztam...egy masik helyen, masik eletben....talan mas is voltam...aztan feladtam...fel....az ota semmi, csönd....varosok, legikkikötök, gyors kavek, szendvicsek, szallodai szobak illata, frissen vasalt törulközk erzese az arcomon, taskak amiket huzkodok, szallodai brosurak, pincerek, a barban reszeg uzletemberek, idönkent kurvak mellettuk, berelt autok...mind csak filmszeru, semmi sem erdeti...csak en az egesz nagy rohadt mesevilagban....miert vallaltam...miert valllajuk a nehez megeröltetö feladatokat?kihivas, valami uj?jutalmazas? önmegvalositas...kie legules?vagy minden egyutt egy nagy erzelemmasszaban...Marktol eljövet visszanezve a hazra eszembe jut....a legutobbi nö, arnyeka kiserti eletem regota, s nem birok szabadulni töle....talan ezert sem kezdtem soha uj kapcsolatba....valah ol ott ragadtam...es azota csak a feladatnak eltem....feladatot gyrtva a hatosagoknak....Lond on...Paris...Praga.. .Barcelona....Roma.. .Stockholm....Brusszel...New York....minden kulönbözö...es megis egy..... acipöfuzom megkötöm...rossz erzes szall belem....most, elöször tamad ram...mint egy fekete suhanas, ami eltakarja a Hold sargasan fenylö sugarait....ez az utolso utam ??ki tudja...1 valaki biztos.....a baseball sapka rajtam...a dzseki, kevlarszövessel, zsebemben a mobil, a virtualis poraz, 1 pillanatra eltunödve megallok....hov ais indultam?hova is tartok???egyedul?tarsakkal?titkos uzenetekkel, cimekkel, taskamban rejtjelekkel, repjegyekkel, nevjegykartyakkal... mindig mashol massal....ez a folyamatabra az eletem....talan vedem abennem lako regi ent? igazabol a hivatasom az eletem....a sohaj hangosan szakad ki belölem....ott allok az utcai lampa fenyeben...az ejszaka embere... a napfeny gyogyito erejet magamba szivva muködök....ugy erzem ma bevegzem...mintha a Hold eltunt voln a felhök mögött...eddig miondig kiserte utam a MUZSA...de most hallgat, oka van....lelkem tisztan all az utolso megmerettetes elött...kezemben a mobil az allandoan atkozott csodas talalmany....nezem aszamot....de nem...nem hivom...nem tehetem...pedig vege lenne...befejeznem.. ..de befejezhetem mashogy is...sokfelekeppen.. ..Mark azt mondta...probald meg tisztan, uresen latni a vilagot, es utana Te töltsd meg szinekkel, a Te szineiddel, Te fesd be magadnak....es akkor jol erzed magad a sajat vilagodban...igen lehet....Mark, a Muzsa...allando szereplöi kisse földöntuli eletemnek....a szep csillogo kombi helyzetjelzöi felvillannak, mikor kinyitom az ajtot...az ules hatrahajlik...fexem. ...felettem csillagok...olyan vagyok mint Bruce Wayne...mesefigura.. .de nem en valasztottam az utat....adtak, es raleptem...lehetnek csaladapa....feleseg , gyerekek, haz, auto, jolet, jo munka, nyugalom, boldogsag....lehetne ....de a robbantas megszuntette ezt....s csak magamat okolhatom miatta...azota es akkor...a börkabat volt rajtam....ott es ugy...hatarozott a sors....azota hordozom a MUZSA utatmutato iranyvonasait eleetmben....meg kellene allni,,lelassulni... kitarni lekemet a csendnek, bekenek, örök megujulasnak, melybben megmartozna könnyes lelkem...igen...hian yoznak az emberek az eletunkböl, a pillanatok, amikor megérintenek, megsimogatnak, elbeszelgetnek velunk, öszinten mosolyogva rank szanva 1 percet...es amikor a kezunkben van a lehetöseg elejtjuk vagy eldobjuk, majd szenvedunk, és magunkat okoljuk.....de miert?Ó, miert....A Hold mely vegigkiserte utam a Muzsaval....mindvégig néman hallgat...talan maga sem tudja valaszt...s A Muzsa is hallgat elöször eletemben...es ez baljos arnykent borul felem....

Szerző: Vincent Le Roy  2012.01.19. 15:03 Szólj hozzá!

Címkék: utazás emlék lélek béke út sors útitárs vándorlás

A bejegyzés trackback címe:

https://vincentleroy.blog.hu/api/trackback/id/tr563590243

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása