www.youtube.com/watch

 

...ugy ereztem egyszeru vagyok, letisztult es sallangmentes...amint a varoban ultem, sokadjara immaron,veletlenul megpillantottam magam oldalt egy tukorcsikban.feher ingem felso gombja hanyagúl kigombolva, a titankeretes sotet napszemuveg moge rejtoztem.behatarolhatatlan korunak neztem ki. latszott az ero es alazat a tukorben.ezt lattak masok is.nemet szavak,kinai emberek,sved mondatok.csomopont.utaztam egyik feladat helyszinerol a masikra.mind uton vagyunk tulajdonkeppen,neha atszallunk,megallunk. multkor Mark megkerdezte, hogy viszem at a fegyvert az ellenorzesen. sehogy. mindenhol ujat veszek.mindig ugyanazt a tipust. glockot.bevalt, megbizhato ,es nem utolsosorban szep.legyen egy dolog funkcionalis es szep egyben. mindig. ereztem mozdulnom kell eljott az ido. a rozsaszin uvegre a girl felirat volt vastagon felirva.eperszirup,vodka,lime,es pezsgo.nem rossz kombinacio. vhol megveszem majd.legutobbi ugyem vegul jol vegzodott.bennem volt az optimizmus mindig, egeszseges realizmussal parosulva..igy jo.nem eshet orokke, szolt a mondat.valoban nem, hisz mindnyajan tudjuk, a felhok mogott ott a Nap...ami eltet, de ha tul kozel megyunk megeget.mindenkinek megvan a maga Napja az eleteben, es ezen Napok mas eletciklussal rendelkeznek, mas palyaval.höfokuk is mas.egy par tunt fel,egy kis ladaval.benne egy kis kutyagyerek.foxi....az en Napom bevilagitotta az egész univerzum minden egyes zugat....ennek kepe tukrözödött ezen kiskutya pofijan, ami kedvesen mosolygott ram kuckojabol...

Szerző: Vincent Le Roy  2011.12.10. 10:22 Szólj hozzá!

Címkék: nap univerzum eletciklus

A bejegyzés trackback címe:

https://vincentleroy.blog.hu/api/trackback/id/tr203452933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása