www.youtube.com/watch

 

....amikor edesanyamrol es korabbi eletemröl kezdett el kerdezni, egyszeruen agyonlöttem.Kegyetlen igy leirva, kimeletlen, es irtozatosan hanyingerkeltö, ha azt nezzuk,hogy egy olyan szoval all egy mondatban, amiröl nem ezeknek kellene eszunkbe jutni.Az az erö, ami a lövedekben volt egeszen a falig vagta hatra a gurulos szekeben a hivatalnokkinezetö ferfit.Kinezetu...csak kinezetu...mert tudtam valojaban mivel foglalkozik. Az egesz pillanatban benne rejlett a mai moderni vilag kifordult valoja. Kettös eletet elunk....legalabbi s sokan.Sokfelekepp.Ugy, ahogy ez a ferfi is.Es ez a kettösseg tukrözödik millioszor tetteinkben, szavainkban, sokszor gondolatainkban is. Kismillio alkalmommal latjuk, erezzuk, esetleg eliteljuk, elhazudva azt, hogy bizony...mi is ezt tesszuk. Valahol eltunt az egyenesseg...az öszinteseg...es tisztasag. Csak szavak formajaban marad fent.Neha mar eformaban sem....sokan beszelnek rola, hirdetik...söt...De valojaban, ahogy nyirbalodik az ember, ahogy nyirbalodik a tarsadalom, barhol is vagyunk vesznek el a regi, egyenes dolgok...vannak egyes szigetek...dehat a globalis felmelegedes ezeket is elarasztja....neztem az asztalon heverö surun teleirt papirra lecseppent vercseppet.Pecsét.Hmm...ahogy kitekintettem a felhökarcolo plafontol padloig erö uvegtablajan...az enyhe reggeli paraban tundökölni probalo Nap kora reggeli sugarait megpillantva az egesz esemeny szinte meg nem törtentek tunt. Szettekintve az irodaban, lattam, hogy nem sajnaltak a penzt...mind anyaghasznalat, mind designer teren...jol nezett ki, na. A tulajdonkeppeni "allasinterju",amiert itt voltam ezen korai oran, csak faldolog volt.Allasinterju...ehh.Ott is hazudunk.Ja, hogy szebb, jobb legyen a kep rolunk...kiszinezzuk öneletrajzunkat....valahol olvastam a hazugsagrol egy rövid pamfletet.Akkor nem tunt erdekesnek...most valamiert eszembe ötlött, ebben a"fal"környezetben.Hisz ez az egesz egy szinjatek volt csak. Tulajdonkeppen, nem adtak fel allashirdetest sehol...valakinek az ajanlasara jöttem. Mar nem emlekszem pontosan mit irtak a hazugsagrol, de ez is ismet bizonyiteka volt a "dolognak". Sokan hazudnak, mert felnek. Sokan hazudnak, mert gyengek. Sokan hazudnak mert kell. Sokan hazudnak mert elvarjak töluk. Sokan hazudnak, mert nincs mas valasztasuk. Sokan hazudnak, mert mar megszoktak. Sokan hazudnak, mert ez igy szokas, tradicio. Sokan hazudnak, es nem tudnak rola. Sokan hazudnak, mert betegek. Sokan hazudnak, mert akarnak valamit. Sokan hazudnak,mert leplezik kissebsegi komplexusaikat. Sokan hazudnak, mert jol erzik magukat a helyzetben. Sokan hazudnak, mert nem birjak elviselni a hazugsagot....Sokan hazudnak, mert ez a foglalkozasuk. Ilyen egyszeru. Ez egy elmehaboru...Nagyon elegem volt a hazugsagokbol. Az ember NEM birja elviselni a valosagot az esetek 99 szazalekaban. Ezert ahitja a hazugsagot. De ma reggel is pontot tettem egy hazug mondat vegere. Hat igy megy ez ...odaallva az ablaktabla melle csodaltam az alantam elterulö nema forgatagot, a sejtelmes kisse narancssarga paraban....New-York uj napra ebredt....Glockomat elteve ereztem egy napos reggel hivogato pillanatainak igeretet a levegöben....

Szerző: Vincent Le Roy  2011.12.06. 09:00 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vincentleroy.blog.hu/api/trackback/id/tr253441944

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása